Переговори. Гарвардський метод.
Як одержати перемогу у переговорах?
Переговори – це суть будь-якого ділового спілкування. По суті, переговори – це гра, у якій виграє той, хто знає правила і володіє відповідними навичками та дотримується певних стратегій ведення переговорів.
Яка стратегія ведення переговорів є на вашу думку найбільш ефективною та результативною?
Існує стратегія (метод) ведення переговорів, яка є жорсткою по відношенню до вирішуваних питань, але делікатною до людей та відносин, яка спрямована на досягнення розумних результатів досить швидко, ефективно і без шкоди особистим стосункам між учасниками.
Цей метод ведення переговорів називається Гарвардським. На нашу думку, саме за Гарвардською стратегією - майбутнє, бо в будь-яких переговорах (угодах) більше присутній фактор поваги до свого суперника.
Чому ви вважаєте саме Гарвардський метод ведення переговорів найбільш ефективним?
Метою переговорів за Гарвардським методом є задоволення інтересів кожного учасника, або ж стратегія «виграв-виграв» («win-win»). Кожна людина - унікальна, у кожної є своє бачення, своє ставлення до питання, свої стереотипи. Зрозуміти їх, прийняти і засвоїти - ось, що таке стратегія переговорів «win-win». Переговори за Гарвардським методом спрямовані на те, щоб кожна сторона була задоволена результатами переговорів.
Чи можете розкрити «секрети» такого методу?
Гарвардський метод ведення переговорів ґрунтується на чотирьох основних принципах:
  • Відокремити людей від проблеми
  • Знайти у переговорах справжній інтерес кожної сторони
  • Знайти варіанти, які служили б взаємній вигоді сторін
  • Використовувати об'єктивні критерії та незалежні стандарти для перевірки знайдених рішень.
Чи можна звернутися до вас з питання проведення переговорів?
Наша команда має величезний досвід участі у переговорах різного ступеню складності та емоційного забарвлення. Зі свого боку ми можемо допомогти Вам побудувати та ефективно реалізувати стратегію проведення переговорів, заснованих на роботі з Вашими інтересами та цілями та/або представити Вас на переговорах.
Медіація
Що таке медіація?
Це особливий вид комунікації між учасниками спору, яка проводиться за чітко визначеною процедурою, за участю нейтрального посередника – медіатора. Метою медіації є допомогти сторонам домовитись та вирішити спірну ситуацію.
В результаті медіації при досягненні домовленостей, на відміну від примусового виконання рішень, учасники переговорів зацікавлені у реалізації рішень та добровільно їх виконують.
В чому відмінність медіації від переговорів?
Зазвичай спеціалісти уникають використання слова «переговори» для визначення медіації, оскільки між переговорами та медіацією є певні відмінності.
  • У переговорах беруть участь сторони та/або їх представники. В медіації, крім цих осіб, обов’язково приймає участь незалежний посередник – медіатор
  • На відміну від хаотичного процесу у переговорах медіація має чітку структуру поетапного, хоча і гнучкого, процесу
  • Рішення в медіації - результат співпраці рівних сторін. В переговорах рішення зазвичай нав’язується сильною стороною.
  • Рішення в переговорах стосується тільки предмету спору. В медіації, як правило, рішення приймається більш широко та виходить за межі спірних питань
Хто такий медіатор?
Нейтральний, неупереджений посередник, який володіє спеціальними знаннями та навичками комунікації, що дозволяють:
  • Налагодити комунікацію між учасниками та почути один одного;
  • Не пригнічувати емоції, а прожити їх без шкоди для комунікації учасників;
  • Зрозуміти, в чому інтерес і потреби кожного учасника спору, а іноді і поставити себе на місце іншого;
  • Проаналізувати ситуацію таким чином, щоб учасники самі виробили комфортний для них варіант рішення. Рішення, яке задовольнить інтереси і потреби усіх учасників конфлікту.
В чому полягає процес медіації?
Медіація здійснюється шляхом проведення індивідуальних та спільних зустрічей сторін. В ході зустрічей учасники від протиставлення позицій переходять до обговорення інтересів та потреб кожного. Це розширює поле варіантів, прийнятних для вирішення спірної ситуації.
Медіація забезпечує приватне та конфіденційне середовище під час переговорного процесу та генерування рішень.
Як часто в результаті медіації сторонам вдається домовитись?
Нажаль, це не 100%.
Якщо узагальнити статистику Домовся Pro, це приблизно 90%.
З упевненістю можемо сказати, що ті люди, які хоч раз вирішили свої спори за допомогою медіації, стають її прихильниками назавжди. Саме тому медіатори Домовся Pro готові прийти на допомогу у вирішенні спорів та пошуку взаємовигідних рішень шляхом проведення процедури медіації.
Конфлікт-коучинг
Конфлікт – коучинг – це про участь у переговорах або про консультування?
Це, як правило, індивідуальні консультації з питань, що мають відношення до сфери управління конфліктами та їх вирішення. Ці консультації дозволяють вийти на більш високий рівень відповідальності та усвідомленості конфлікту. Конфлікт – коучинг може використовуватися як інструмент підготовки до переговорів або медіації.
В яких випадках ефективно застосовувати конфлікт – коучинг?
Підходи конфлікт – коучинга повністю узгоджуються з підходами медіації, тому конфлікт – коучинг може застосуватися в процесі медіації під час індивідуальних зустрічей зі сторонами або в процесі підготовки до медіації.
Крім цього конфлікт – коучинг має ефективне застосовування як окремий інструмент для формування та розвитку навичок з управління конфліктами.
Які питання з’ясовуються у конфлікт – коучингу?
Прояснюється фактична ситуація, аналізуються та структуруються інтереси та потреби Клієнта, виявляється перелік «вузьких місць», з якими потрібно працювати. З’ясовується перелік питань для подальшої роботи. Визначаються пріоритети та алгоритм необхідних дій для усунення негативного впливу «вузьких місць». Визначаються підходи та відповідні дієві техніки до рішення проблемних питань.
Яких результатів можливо досягти за допомогою конфлікт – коучинга?
Прояснюється фактична ситуація щодо конфлікту. Клієнт отримує розуміння своїх інтересів та потреб, свого місця та ролі у конфлікті, а також причин, за якими Клієнт опинився в конфліктній ситуації. Визначається персональний дієвий підхід до вирішення конфлікту або складної ситуації.
За результатами конфлікт – коучингу може бути складений детальний покроковий план дій Клієнта щодо управління конфліктною ситуацією.
Тренінги
Чому ви навчаєте на ваших тренінгах?
Всі наші тренінги базуються на навичках та вміннях, які ми опанували та успішно використовуємо самі. Ми не читаємо лекції, а ділимося практичними інструментами та способами, що є перевіреними та ефективними, тренуючи Ваші soft-skills.
За якими напрямками ви проводите тренінги?
Ми спеціалізуємось в формуванні навичок з управління конфліктами, вирішення конфліктів та медіації, проведення переговорів, а також емоційного інтелекту.
Програма кожного тренінгу розробляється індивідуально, у залежності від цілей і завдань замовника.
Які у вас були запити на проведення тренінгів?
  • Способи вирішення конфлікту, конфлікт як ресурс для розвитку.
  • Як керувати своїми емоціями та емоціями інших людей.
  • Медіація на підприємстві та інші.
Крім цього, наші тренери:
  • Є постійними спікерами в Ukrainian School of Government (Українській Школі Урядування) на учбовій програмі «Навички медіації і діалогу для потреб державної служби»
  • Є постійними спікерами в International Business School of Alfred Nobel University (Міжнародної бізнес-школи Університету імені Альфреда Нобеля) на учбових програмах "Бізнес-медіація", "Бізнес-комунікація" на курсі MBA (Мaster of business administration)
  • Є авторами курсу «Бізнес-медіатор» для International Business School of Alfred Nobel University (Міжнародної бізнес-школи Університету імені Альфреда Нобеля)
  • Одержували перемогу у конкурсі, який проводився спільно Київською міською державною адміністрацією, Освітньою агенцією міста Києва, Освітнім хабом міста Києва та Асоціацією інноваційної та цифрової освіти, на отримання права навчання за державний кошт у «Школі тренерів Освітнього Хабу міста Києва 2.0», сертифікацію, а також отримання кваліфікації «Тренер», і за результатами навчання отримали пропозицію щодо створення і подальшого викладання авторського курсу для Ukrainian School of Government (Української Школи Урядування).
Для кого розроблені ваші тренінги?
  • Для підприємств та організацій, які постійно займаються вдосконаленням комунікації в робочих процесах, де фактор спілкування є впливовим;
  • Для компаній, що надають послуги клієнтам і мають на меті підвищення рівня сервісу, задоволених споживачів або зниження рівня конфліктів в обслуговуванні;
  • Для людей, які цікавляться собою та постійно розвиваються.
Як записатися на тренінг?
Корпоративне навчання відбувається за запитом клієнта. Ми розробляємо програму та практичні завдання, враховуючи склад учасників та ціль замовника.
З інформацією про наші тренінги можна ознайомитись на нашому сайті, а також на наших сторінках в соціальних мережах.
Консультації медіаторів, юристів, психологів
З яких питань проводите консультації?
Здебільшого – це питання щодо вирішення спорів та конфліктів, як тих, що вже розглядаються у суді, так і позасудових.
Це можуть бути як окремі питання, пов’язані зі спірними ситуаціями, так і комплексний аналіз конфліктів, а також аналіз організацій на предмет «гальмівних» факторів, пов’язаних з конфліктами.
Але наші консультації не обмежуються тільки питаннями спорів. Ми консультуємо з усіх питань, в яких мають зацікавленість наші клієнти та які входять до нашої компетенції, як юристів та психологів.
З якими запитами звертаються на консультацію до психологів Домовся Pro?
  • Проблеми у стосунках з близькими, друзями, колегами та керівниками;
  • Кризи особистості, втрата життєвих орієнтирів та цілей життя;
  • Самовизначення, вибір сфери реалізації
  • Розлучення
  • Проблеми у відносинах батьків та дітей
Чи можливо вирішити питання за одну консультацію?
Це залежить від складності заявленого питання. Перша консультація дозволяє виявити причину та визначити способи її вирішення.
Я не дуже хочу, щоб хтось знав, що я відвідую консультації психолога, та що саме обговорюється.
Психологічні консультації, як і будь які інші, що надаються спеціалістами нашого центру, базуються на принципі конфіденційності і не можуть бути розголошені будь-кому без згоди Клієнта.
Можливо отримати консультацію онлайн?
Так, ми працюємо як в офлайн, так і в онлайн форматі
Заповніть просту форму
та отримайте допомогу і підтримку від наших спеціалістів
ПІБ
Пошта
Телефон